Bas Versloot

Even voorstellen: sales manager Bas Versloot


“Door er iets af te halen voegen we iets toe aan het product van klanten”

De salesorganisatie structureren en uitbouwen én een stevig, (inter)nationaal dealernetwerk opbouwen. Dat is de missie van Bas Versloot die in augustus 2018 aan boord stapte bij Q-Fin. Hij is de leading man in de commerciële doorontwikkeling van het bedrijf. En de metaalwereld mag dan wel nieuw zijn voor hem, hij is uiterst ervaren binnen internationale sales en de samenwerking met dealers. Bovendien gedijt hij in een kwaliteitsomgeving zoals Q-Fin hem die biedt.

Ik heb eerder met salesteams gewerkt binnen de verpakkingsindustrie en de fietsbranche. Business-to-business, internationaal georiënteerd, high end producten. Met mijn rol bij Q-Fin zit ik in mijn comfort zone, de branche is in de eerste periode nog een ontdekkingstocht voor me. Ik mag nog gekke vragen stellen, zeg ik dan. Maar eigenlijk doe ik dat altijd. Dat hoort in mijn ogen ook bij een goede sales manager. Door de juiste vragen te stellen en goed te luisteren kun je de kern van het probleem van klanten blootleggen en vandaaruit invulling geven aan de oplossing. Hoe ziet het proces van de eindklant eruit? Welk resultaat is voor hem noodzakelijk? En waar zit de pijn van onze klant in het bereiken van dat resultaat voor zijn klanten? Kan hij zijn kwaliteit niet borgen bij gebrek aan een constante afronding van zijn producten? Of zit het in iets anders? Vandaaruit kun je in machinetoepassingen voor je klant gaan denken. In feite gaat het bij Sales voornamelijk om bewustwording en inzicht creëren bij je klanten. Dat is de basis voor wat je aanbiedt.”

Je hebt in de sales van fietsen en verpakkingen gezeten. Vormen ontbraammachines een moeilijker product om af te zetten?
“Ik zie het vooral als een uitdagend product. Onze machines zijn voor onze klanten investeringsgoederen. Belangrijk is dat ze inzien dat deze kwaliteitsmachines noodzakelijk zijn om hun klanten tevreden te kunnen stellen. Dat ze dus de gedachtestap maken van een machine als onkostenpost naar een machine waarmee ze geld terugverdienen. Hun klanten besparen er immers kosten mee door standaardisering in hun productie. En de bewerkingen maken de eindverwerking gemakkelijker en dragen bij aan de kwaliteitsuitstraling van het eindproduct. Eigenlijk voegen we met onze machines iets toe aan het product door er, via ontbramen, afronden en slijpen, iets van af te halen.”

Kun je nog iets zeggen over je tweeledige opdracht bij Q-Fin?
“Intern ga ik met de mensen een goede basis leggen voor de verdere salesontwikkeling in Nederland en Europa. Dat kun je zien als een logische stap in de ontwikkelproces van het bedrijf. Q-Fin is vanaf het allereerste begin sterk gegroeid, omdat het met zijn machines voorziet in een toenemende behoefte. En het mooie is dat overal waar we machines hebben geplaatst, klanten tevreden zijn. Leidraad is dat we in de toekomst blijven waarmaken wat we nu ook waarmaken. Dat vraagt om proactiviteit binnen Sales en een cultuur van zelfinitiatief. Die lijn gaan we samen neerzetten.

‘Proactiviteit’ is ook het trefwoord naar dealers toe. We zoeken proactieve dealers die vol overtuiging vanuit de Q-Fin filosofie voor onze producten gaan en ook willen investeren in onze relatie. Bijvoorbeeld door een machine in hun showroom te zetten. Noem het Q-Fin ambassadeurs die voor ons de antennes zijn in de markt.”

Je maakt zelf ook een proactieve indruk. Past jouw Q-Fin rol bij jou als persoon?
“O ja, helemaal. Ik ben energiek, gedreven en erg nieuwsgierig. Ik stel altijd onbevangen vragen totdat ik iets snap. Net als kinderen doen in feite. Mijn vrouw Tamara zegt wel eens dat de wereld voor mij een grote speeltuin is, haha.”

Nog tijd voor hobby’s?
“Ik ben een fervent snowboarder en zonder sneeuw ben ik mountainbiker. Ik heb tussen mijn 14e en 26e ook in de Nederlandse kanopoloselectie gezeten, een combinatie van kanoën en waterpolo. En, jaja, wildwaterkanoën deed ik ook. Erg leuk om te doen.”

Het is duidelijk. Nooit stilzittend en van alle wateren gewassen. De dynamiek van Bas Versloot en Q-Fin passen bij elkaar….

Anton Bax

Directeur Anton Bax

“Dingen uitdenken vind ik leuk”


“Dingen uitdenken vind ik leuk. Proactief bezig zijn met iets wat er nog niet is. Wat moet een echt goede ontbraammachine hebben? En dat probeer je dan vanuit je technische achtergrond te realiseren. Al onze machines zijn volledig vanuit de technologie bedacht.” Anton Bax is directeur van Q-Fin. Een eerste ‘brainstorm’ over de ideale ontbraammachine met toenmalig onderhoudsmonteur Koen de Waard legde in 2012 de kiem voor het bedrijf. En wil je de ontwikkelingen volgen, dan moet je sindsdien toch echt je hoofd in je nek leggen.

Top 3 in Europa is de ambitie van Q-Fin. Spreekt daar een hecht geloof uit in jullie kunnen?
“Ja. En tegelijkertijd is het ook goed om een ambitie uit te spreken als houvast voor medewerkers. Die vertalen we ook naar jaarlijkse omzetgroei. Dan weet iedereen wat de bedoeling is.”
Is de ambitie haalbaar? “Het ligt eraan hoe je meet. Als het gaat om aantallen, mensen en omzet redden we het niet tegen de heel grote spelers. Maar kwalitatief gezien behoren we al tot de top 3 in Europa. ”

Draait het daar om bij Q-Fin, om kwaliteit?
“Ja, al vanaf de start wilden we snelle, stabiele machines maken van hoogwaardige kwaliteit, want daar kunnen bedrijven grote volumes mee draaien. We zijn heel kleinschalig begonnen, hebben al snel afzuigers ontwikkeld en een instapmodel bedacht. En we zijn direct ingesprongen op de behoefte aan het slijpen en afronden van kleine plaatdelen. Machines die daar op focussen, waren er destijds nog niet.
Die inzet op kwaliteit, ook qua levering, service en uitstraling, heeft van meet af aan succes gehad.”

Valt er nog veel te innoveren?
“Zeker. Grotere afrondingen, andere soorten finish. Dat het een eigen product is, maakt het extra uitdagend om ermee bezig te zijn.”

Wat zijn aandachtspunten voor de nabije toekomst?
“We hebben onze ambities goed in beeld en gaan door op de ingezette lijn. West-Europa zien we als ons speelveld. Als je bedenkt dat we goed in de markt liggen in Nederland, dat qua innovatie en acceptatie van nieuwe technieken vooroploopt, mogen we concluderen dat er in omliggende landen nog veel terrein te winnen is.
We zetten nu vooral in op op marketing, sales en het opzetten van een loyaal dealernetwerk in het buitenland. De machines zijn goed, we kunnen heel snel leveren want we bouwen de machines op voorraad, de serviceverlening is in orde, de uitdaging ligt nu bij het overtuigen van potentiële klanten. Als ze in staat zijn vanuit hun integrale kostprijs te rekenen, komen ze bij Q-Fin uit. Dát is de boodschap die we uitdragen. Het helpt daarbij dat alle klanten van de Q-Fin machines in unanief ambassadeurs zijn van ons. Dat zegt wel iets.”

En kun je het qua personeel bijbenen?
“Dat lukt prima, we zijn permanent groeiende. Ondernemende mensen zijn hier altijd welkom. Ze mogen alles leren, maar ze moeten wel iets willen.”

Kom je ook nog aan een beetje vrije tijd toe?
“Ja, hoor. Die vul ik met fietsen, fitnessen en motorrijden.” En dingen uitdenken? “Dat kan wel eens samengaan, ja….”

 

Marc Machiels

“Meegroeien met Q-Fin”

Zijn vader skeelerde tot twee keer toe naar Parijs. Van Lichtstad tot Lichtstad: Eindhoven-Parijs 439 kilometer. Dan ben je bepaald niet bang voor wat inspanning. Dat doorzettingsvermogen lijkt Marc Machiels (27) genetisch te hebben meegekregen. Eind september is hij bij Q-Fin in dienst gekomen als medewerker Marketing & Sales. Niet dat er bij Q-Fin nu een paar skeelers in de parkeervakken staan, maar figuurlijk loopt hij wel met opgestroopte mouwen rond. Bereid tot inspanning, niet bang, leergierig en ondernemend.

Meegroeien met het bedrijf

“Wat me trekt bij Q-Fin? De ambitie, de korte lijnen, de cultuur van ‘niet lullen, maar poetsen’, de eigen verantwoordelijkheid die je krijgt. Q-Fin is een jong bedrijf dat zich volop aan het ontwikkelen is en mijn ambitie is om als ‘starter’ mee te groeien. Die beweging maakt het heel dynamisch en uitdagend.
Neem marketing, op dat vlak help ik mee de wegen te plaveien die we met Q-Fin willen uitzetten. Zelf vind ik het belangrijk dat we eerst intern goed communiceren en samen op één lijn zitten. En dat we van daaruit het bedrijf naar buiten toe uitdragen. In Nederland is Q-Fin in een paar jaar tijd al een bekende naam geworden. Men weet ook dat het voor kwaliteit staat. In Duitsland zijn we nog relatief onbekend, daar valt nog heel wat te zaaien. Leuk om te doen.”

Beste jonge onderneming

Met Marc heeft Q-Fin iemand in huis die als student tot de ‘beste jonge onderneming’ van het jaar heeft behoord. Met zijn medestudenten werd hij bekroond voor de ontwikkeling van een praktische gids voor nieuwe studenten. Marc zorgde onder meer voor financiering via advertenties en de public relations eromheen. Hij rondde met dit project zijn opleiding Small Business and Retail Management af nadat hij eerder een studie Management Horecaondernemer voltooide.

Helemaal nieuw in de wereld van het ontbramen, slijpen en afronden is Marc niet. Hij werkte korte tijd voor een slijpcentrum. “Daar heb ik heel wat uren werkstukken handmatig staan afbramen. Ik ervaar nu ‘aan de andere kant’ hoe goed het voelt om dit machinaal te doen, met een veel betere kwaliteit bovendien.”

Sportief aangelegd

Heeft hij nog tijd voor ontspanning? “Ja, ik ben wel sportief aangelegd. Ik heb 20 jaar geijshockeyd bij De Kemphanen, doe aan fitness, windsurfen en heb aan skate- en wakeboarden gedaan. Nee, nee, niet op het skateboard naar Parijs, dat nu ook weer niet. Ik woon in Eindhoven en leg de finish voorlopig in Bergeyk, als je begrijpt wat ik bedoel.”

Joost Kouwenbergh

“Kom maar op, we durven de vergelijking met concurrenten wel aan”

“Het is prettig werken in een bedrijf dat een stijgende lijn vertoont. Je bent elke dag aan het ‘bouwen’. En ik ben gewend om zaken te regelen, initiatieven te nemen en kansen te ontdekken. Dat heb ik in het verleden geleerd bij het runnen van het metaalverwerkende bedrijf in Hulsel dat ik van mijn vader overnam. Toen Anton Bax me vroeg naar Q-Fin te komen, heb ik eerst een dag meegelopen om te ‘proeven’. Dat was meteen volle bak met een bezoek van onze huidige Nederlandse dealer met zes mensen. Ik heb goed geluisterd en hield er een heel positieve indruk aan over. Anton wil met Q-Fin doorgroeien en dat sprak me erg aan. Dus het was al snel ‘ja, ik wil’.”

Joost Kouwenbergh is sinds medio maart 2017 als product manager verantwoordelijk voor Sales en Services. Je kunt hem dé man achter de klantdemonstraties noemen. “Deze ‘demo’s’ in onze splinternieuwe showroom in Bergeijk zie ik als een belangrijk salesinstrument. Simpelweg omdat potentiële klanten daar ervaren waar onze producten allemaal toe in staat zijn. Ze zien de snelheid en de kwaliteit. Daar kan niets tegenop.”

Kom naar ons en ga maar naar de concurrenten

Maar geïnteresseerde bedrijven stappen niet zomaar binnen? “Vaak sturen ze eerst werkstukken op die wij nabewerken en vervolgens terugsturen. Dan zien ze de kwaliteit en de mogelijkheden van onze machines. Maar we hebben het liefst dat ze naar de showroom komen met een pakketje producten. En dat ze daarmee ook naar de concurrenten gaan.”

Hoe bedoel je? Je wilt hen ook naar andere bedrijven verwijzen? “Ja, dat durven we best aan. Leg de producten maar onder onze machine, druk de stopwatch in, kijk naar het resultaat en de tijd en doe hetzelfde maar bij de concurrenten. Dat is onze boodschap. Dan zie je het verschil. Bij een gemiddeld product zijn onze machines 5 keer sneller dan andere. Ga maar na hoeveel werkstukken je dan in dezelfde tijd kunt finishen, mét topkwaliteit.
Daarmee houd je flow in je productie. Want dat zie je in de praktijk, dat finishen vaak de bottleneck is in een fabriek. Dan schaft men een supersnelle laser aan, die de geneste plaatonderdelen in no time uitspuwt, terwijl het ontbraamwerk zich vervolgens opstapelt. Goedbeschouwd hol je daarmee het rendement van je laserinvestering uit. Als je een sprintwedstrijd houdt met duo’s, ben je nooit sneller dan je langzaamste loper.”

En met kwaliteitsfinish van een Q-Fin-machine ben je het eerst aan de finish… dat is het eigenlijk? “Ja, als potentiële klanten dat inzien, willen ze vaak ook direct een machine geplaatst hebben. Dan hebben ze het rekensommetje gemaakt. Wij kunnen ook mee in die wens. Een installatietraject inclusief scholing is meestal in een bestek van twee weken geregeld. Onze machines zijn heel eenvoudig in gebruik, dus klanten kunnen meteen volle bak draaien, geen probleem.”

En na zo’n besluit heb jij een goede dag? “Ja, het voelt goed, omdat je weet dat een bedrijf daar echt een voordeel uit gaat halen.” En daarna is het tijd voor ontspannende activiteiten? “Die vind ik vooral binnen het gezin. Ik heb twee jonge kinderen, dus in de opvoeding thuis vallen er ook nog wat randjes te slijpen, haha.”

Nick Adriaans

“Slijpen, borstelen en afronden is net als koken”


“Ik las laatst ergens dat een gemiddelde werknemer zich drie uur per week verveelt op zijn werk. Dat is voor mij volstrekt onherkenbaar. Ik denk dat we bij Q-Fin dat landelijke gemiddelde aardig naar beneden trekken. Hier verveel je je nog niet één minuut in drie jaar!” Nick Adriaans kan het weten. Hij werd eind 2014 als eerste sales engineer bij Q-Fin aangenomen en heeft al heel wat ontwikkelingen meegemaakt.

“In de eerste jaren heb ik me volledig geconcentreerd op engineering van machines. Aan de hand van Koen, de medegrondlegger van Q-Fin. Dat was een heel intensieve en waardevolle tijd. Mee op pad naar klanten om hun behoeften te peilen en al die wensen in machines om te bouwen. Zo kwamen we met unieke smalle machines voor kleine producten, terwijl de markt zich concentreerde op grote. Ik heb ontzettend veel geleerd, de finesses van het vak, de finetuning van de machines. Slijpen, borstelen en afronden is net als koken. Je moet er feeling voor ontwikkelen, ruiken, voelen, proeven, als het ware. Dit ingrediënt erbij, daar roeren en zo breng je het op smaak, afhankelijk van het eindresultaat dat de klant wenst.”

Inkopen en standaardiseren

“Engineering is nog steeds mijn kernactiviteit; ik ben ook af en toe betrokken bij de demonstraties van machines aan klanten. Daarnaast richt ik me op de inkoop van machineonderdelen en, samen met Anton, beprijzing. Op dit vlak ben ik veel bezig met standaardisering, zoals het structureren van inkooplijsten van machineonderdelen in het nieuwe design. Ik steek ze zó in elkaar dat ik alle onderdelen van een machine in een uur kan bestellen. Ook in productie en logistiek zijn we trouwens met standaardisering bezig. We willen bij Q-Fin 100% lean werken. Dat is ook belangrijk met onze groeiambities. Het bedrijf groeit waar je bij staat, kun je wel zeggen. Elke keer als er iemand bij komt, stemmen we onderling af en kijken we waar taken moeten worden herverdeeld. Dat vraagt om een heel gestructureerde aanpak.”

Wat zal ik het eerste doen?

“De uitdaging is natuurlijk om je werk perfect te doen. Met inkoop zit ik helemaal vooraan in het bedrijfsproces, nog vóór engineering. Als ik niet op tijd alles binnen heb, loopt het in de productie mis. En dat wil je natuurlijk niet. Dus het is verantwoordelijk werk. Heel leuk ook, uitdagend en afwisselend, engineeren, inkopen. Verveling is wel het laatste waar ik aan denk. Ik ben eerder met prioritering bezig: wat zal ik het eerste doen?”

Privé zijn de prioriteiten voor Nick duidelijk. Zijn vrouw en jonge zoontje en daarna het voetbal. “Ik ben aanvoerder in mijn elftal. Ja, best wel een aanwezige captain. Sturen en dirigeren vanuit de verdediging. We spelen nu 6e klasse, dus je zou denken, waar maak je je druk om, maar ik wil altijd winnen. Altijd! Dat strookt helemaal met Q-Fin: daar heerst diezelfde spirit: winnen!”

Inge van Beers

“Ik werk graag met mannen”


Goedemorgen, Q-Fin met Inge van Beers. De kans is groot dat iemand die ons bedrijf belt, vrouwelijk wordt ontvangen. Gezien Inge’s functie, office manager, is dat vrij logisch. Maar als je vanuit de invalshoek van het aantal vrouwen bij Q-Fin kijkt, is het een lot uit de loterij: Inge is namelijk (nog) de enige.

En, om een voor de hand liggende vraag vóór te zijn, dat bevalt haar prima. “Ik werk graag met mannen samen. Ze zijn helder, concreet en als er iets voorvalt, wordt het uitgepraat en gaat het weer verder. Daar houd ik van. Mannen zeuren minder dan vrouwen, als ik even mag generaliseren. Er blijven geen zaken doorsudderen.”
De ‘mannelijke’ metaalwereld is Inge bovendien niet vreemd; die is haar met de paplepel ingegoten. “Mijn vader was lasser. Als hij thuiskwam rook hij echt naar metaal. En een broer van mij zit ook in de metaalwereld.”

Dus je staat je mannetje wel? “Ja. Dat is bij Q-Fin ook nodig. Ik ben vanuit mijn rol dienstverlenend bezig, maar ik ben tegelijkertijd ook ferm en vastberaden. Ik sta voor wat ik doe en als je kwaliteit levert dwing je vanzelf respect af. Eigenlijk heeft dat niks met vrouwelijk of mannelijk te maken.”

Zaken in goede banen leiden

Laten we de X- en Y-chromosomen dan maar achter ons. Wat doe je als office manager? “Globaal gezegd: zaken in goede banen leiden en processen bewaken. Dus in feite ondersteun ik de gehele bedrijfsvoering. Ik zorg er bijvoorbeeld voor dat mensen die contact nemen met Q-Fin, bij de juiste personen terechtkomen. Ik houd in de gaten dat processen goed op elkaar aansluiten. Dat orders bijvoorbeeld op tijd van Sales naar Productie gaan, dat materiaalleveringen op tijd zijn, dat leverdata van machines worden aangehouden, dat pakbonnen in orde zijn en zo meer. En als er ergens een kink in de kabel dreigt te komen, schaal ik op, zodat er bijtijds een oplossing wordt gevonden.”

En wat vraagt dat aan eigenschappen? “Je moet alert zijn, gevoel houden met alle processen, weten wat er speelt. En eeuwig puzzelen met de planning. Dat is het lastigste aspect, want je zult zien dat dingen altijd gelijktijdig gebeuren. Maar ‘lastig’ is misschien niet het juiste woord, het is eerder ‘uitdagend’. Want juist de afwisseling in werkzaamheden en het schakelen bij onverwachte situaties vormen de charme van de functie.” Neem je dingen mee naar huis? “Ja, dat komt wel voor, maar ik probeer natuurlijk per dag alles goed af te werken. Dat geeft ook rust.”

Supertrots op wat we doen

Is ‘rust’ een woord dat bij Q-Fin past? “Nou, nee. Eerder groeien en bloeien. Ik vind het mooi hoe het Q-Fin-team bezig is. We staan echt achter de producten die we maken. De mensen zijn hier supertrots en ik vind het prachtig om daar deel van uit te maken.”

Inge van Beers. Overdag is ze als office manager de spreekwoordelijke olie in de machine. De stap naar haar hobby is dan klein…... “Je bedoelt de zonnebloemolie zeker. Ja, ik houd van kokerellen en lekker eten. Dat is mijn grote hobby. Gezellig aan tafel met mensen uit mijn vriendenkring. En dan is het ook wel eens fijn als anderen koken. Kun je lekker je benen onder tafel steken en genieten. Overdag al olie genoeg, haha.”

Martijn Coppens

“Ik pak alles aan, kom maar op”


Koeien, kinderen en Q-Fin-collega’s. Zo ziet de leefomgeving van Martijn Coppens er momenteel uit. Of hij het erg druk vindt? Nee, hoor. Martijn is een bezige bij, op zijn handen zitten zou een straf voor hem zijn. Sinds september is hij productleider. En als je het gezegde kent van die vis en dat water, dan is het op Martijn van toepassing.

“Ik voel me hier bij Q-Fin helemaal in mijn element. Ik kreeg te horen dat het een uitdagende baan zou zijn in een ‘maagdelijk’ bedrijf met de dynamische ambitie om flink te groeien. Nou, dat sprak me wel aan en ik moet zeggen dat ik het in de dagelijkse praktijk ook als zodanig ervaar.” En eeeh.... voordat we rare gedachten krijgen, waar komen de koeien in beeld als je het over ontbramen, slijpen en afronden hebt? “Haha, die komen in Bergeyk niet in beeld. Ik zie die ‘s avonds en in de weekends op het melkveebedrijf van mijn vader in Westerhoven. Ik help hem een handje, maar hij is het bedrijf aan het afbouwen, dus die verdwijnen langzaam uit beeld.”

Stroomlijnen en bijspringen
Alle oog voor het productieleiderschap dan? “Ja, maar nu ook al, hoor, het is een full time job. Ik ben er verantwoordelijk voor dat het productieproces in al zijn facetten gestroomlijnd verloopt. Dus dat mensen weten wat ze wanneer moeten assembleren, dat voorraden op peil zijn, onderdelen op tijd klaar liggen, dat er, waar nodig, opgeschaald wordt in capaciteit en zo meer. En natuurlijk bewaak ik de doorlooptijd, machines moeten op tijd worden geleverd. In het verlengde daarvan help ik zelf ook met de bouw en assemblage en spring ik bij waar nodig. Dat kan overal in het productieproces zijn, van het lossen van materialen en het aandraaien van het eerste machineboutje tot aan het transport van machines naar de klant.”

Alle respect voor de kennis van mijn collega’s
Dat klinkt niet alleen naar full time, maar ook naar full speed? “Ja, maar dat past wel bij me. Vanuit de verantwoordelijkheid die ik heb wil ik graag mee in de ambitie en het tempo van Q-Fin. Ik ben iemand die werk ziet en alles aanpakt. Er is ook zó veel te doen. Vergeet ook niet dat we regelmatig ons gezicht laten zien op beurzen. Dan help ik niet alleen met opbouwen en afbreken, maar ben ik ook betrokken bij de machinedemonstraties. Ontzettend leuk om te doen. Door het jaar heen, hier in Bergeyk, is Erik de technische man van de demo’s. Goh, wat hij en zijn collega’s voor kennis in hun vingers hebben, qua afstellen en finetunen, dat is echt geweldig. Daar heb ik alle respect voor.”

Laat de groei maar komen
Dan hebben we het nog niet over die andere K gehad, die van kinderen. Die vullen jouw etmaal ook? “Ja, 6, 7 en 9 jaar, dus bij hen ben ik zelf, en vooral mijn vrouw Judith, nog volop aan het afstellen en finetunen, haha. Dat lukt nog goed op die leeftijden.”
Het zal ons niet verbazen als jij ook nog een ‘snelle hobby’ hebt? “Dat klopt, ik loop hard. Twee jaar geleden heb ik de halve marathon in Eindhoven nog gelopen. En ik ben jeugdvoetballeider bij de club van mijn zoontjes. Dat is het leukste, de afwisseling tussen al die verschillende omgevingen. En binnen Q-Fin is dat de afwisseling in al mijn bezigheden. Laat de groei maar komen.”